Drupal

Katera marketinška orodja in storitve lahko integriramo z Drupal 8?

Written by: Ana
Published on: 25.6.2018

Avtomatizacija je izraz, ki verjetno najbolj natančno določa potrebo po tehnologiji. Avtomatizacija ne le pomaga narediti duhomorne in ponavljajoče se naloge lažje, temveč tudi pomaga pri spremljanju kakovosti dela, ki se opravlja. Zaradi tega so bila do sedaj ustvarjena številna orodja in storitve za avtomatizacijo trženja (npr .: HubSpot).

V preteklosti je bila vključitev takšnih platform na spletnem mestu nekoliko težavna naloga, vendar je Drupal na srečo spoznal potrebo po lažji integraciji s takšnimi platformami in začenši z Drupal 8 je postalo veliko lažje vključiti take platforme na Drupal spletno stran. Drupal 8 prihaja z že vgrajeno podporo za spletne storitve RESTFul. Spletne vsebine so v bistvu entitete, ki Drupalu omogočajo branje in/ali pisanje podatkov iz zunanje spletne platforme.

Ta sposobnost, da se neopazno integrira z orodji in storitvami za avtomatizacijo trženja, prinaša velik potencial strankam, da izkoristijo takšna orodja v njihovo korist, razvijalcem pa omoča hitrejši razvoj takih integracij. Češnja na vrhu torte pa je, da ima Drupal 8 že module za mnoge od najbolj priljubljenih trženjskih platform. Oglejmo si nekaj primerov takšnih platform:


HubSpot

HubSpot je verjetno ena izmed najbolj priljubljenih platform za “inbound marketing” na internetu. Z integracijskim modulom HubSpot za Drupal 8 se lahko Drupal enostavno integrira z njim. Spletni uredniki lahko na HubSpot-u ustvarjajo vsebino, ki jo prikazuje na spletnih straneh Drupala 8. Poleg tega se uporabniki, ki se odzovejo na tržno akcijo na Drupalu, zlahka sledijo preko HubSpotovega API-ja.

Modul:

 

MailChimp

MailChimp je e-poštno marketinško orodje, ki je pridobilo izjemno priljubljenost v digitalnem tržnem prostoru. Za Drupal 8 je na voljo modul, ki pomaga pri brezhibni integraciji Drupala z Mailchimpom, ki se imenuje Mailchimp Core Module. MailChimp vam omogoča, da nastavite poštne sezname, ki temeljijo na več nastavitvah. Ne samo to, ampak tudi te poštne sezname lahko pridobite tudi iz baze Drupal uporabnikov. Tako bodo na primer uporabniki v Drupal sistemu samodejno shranjeni v Mailchimp bazi. Če želite na svojem spletnem mestu zagnati mesečne novice, lahko vse uporabnike, ki imajo svoj račun na spletnem mestu Drupal, preprosto sinhronizirate in uporabite Mailchimp, da jim pošljete e-poštno sporočilo z novico, ne da bi morali ročno narediti seznam vseh takšnih uporabnikov. 

Moduli: 

 

Marketo

Marketo je orodje za tržno avtomatizacijo, podobno kot HubSpot, čeprav se od njega razlikuje v tržnem pristopu na podlagi računa. Drupal 8 ima za to orodje modul z imenom Marketo MA, ki pomaga integrirati platformo z Drupal. Razvijalci lahko to integracijo izkoristijo za zajemanje vodilnih podatkov z zmožnostjo modula, da dodajo Marketo kodo za sledenje na določene spletne strani.

Moduli:

 

Google Analytics

Google Analytics je izjemno zmogljivo orodje, ki vam omogoča, da spremljate skoraj vse možne statistike na vašem spletnem mestu. Drupal 8 ima modul Google Analytics, ki omogoča enostavno integracijo orodja z njim. Uporabniki lahko uporabljajo Google Analytics, da ugotovijo, kakšen je promet na njihovih spletnih mestih in koliko konverzij ali prijav je bilo doseženih na določen dan, teden, mesec ali kar v celem letu. Google Analytics prav tako zagotavlja podatke v realnem času za število uporabnikov, ki trenutno dostopajo do spletnega mesta. Poleg tega Google Analytics ponuja tudi številne druge funkcije, kot so sledenje domenam, ID uporabnika in sledenje sporočilom, podpora Adsense itd.

Moduli:

 

Crazy Egg

Crazy Egg je neverjetno uporabno orodje za tržnike. Ustvari prikaz aktivnosti obiskovalcev (heatmap) vaše spletne strani, kjer prikazuje, kje obiskovalci vašega spletnega mesta porabijo največ časa. Poleg tega prikaže tudi, kam se obiskovalci premaknejo in kam klikajo največ. Razumevanje vedenja strank na vašem spletnem mestu je pomemben del ugotovavljanja načina postavitve vaše spletne strani. Modul Crazy Egg za Drupal 8 omogoča enostavno integracijo orodja s spletno stranjo Drupal.

Moduli:

 

Zaključek

To so bili le nekateri primeri marketinških orodij in storitev, ki jih lahko razvijalci uporabljajo z Drupalom 8. Drupal ima poleg zgoraj naštetih tudi module za: LoopFuse, SalesForce, SilverPop, Eloqua, Drip itd.

 

Če se želite o Drupalu naučiti še več in se naučiti kako uporabljati zgoraj naštete module, vas vabimo da se prijavite na naš brezplačni Drupal tečaj