Selitev v nove ljubljanske pisarne

Zadnji konec tedna v marcu je naša ljubljanska ekipa izvedla težko pričakovano selitev v nove pisarne.
V tem krajšem članku bomo pojasnili razloge za selitev in kaj le-ta pomeni za naše podjetje; prav tako pa bomo podali par utrinkov s selitve, ki smo jo domiselno spremenili v teambuilding in tako dodatno okrepili naš že tako močan ekipni duh.
To, da je na vidiku selitev, smo vedeli že na sredini lanskega leta. V 2018 je naša že tako številčna ekipa zrasla še bolj kot katerokoli prejšnje leto. Tako smo lahko začeli delati s še večjim številom naročnikov na še bolj raznolikih projektih.
Vendar pa nam je prav zaradi te rasti v starih pisarnah začelo zmanjkovati prostora. Novi zaposleni so se nam začeli pridruževati tako pogosto, da je v tednih pred selitvijo ostalo praznih samo še nekaj miz.
Poleg tega se je tudi močno povečalo zanimanje za naše brezplačne Drupal tečaje. Če bi torej želeli gostiti vse prijavljene, bi nam preostali dve možnosti: bolj pogosto organizirani tečaji ali pa večje skupine na posameznem tečaju.
Ker bi prva možnost naprtila še več dela našemu že tako obremenjenemu vodji razvoja, je bila druga mnogo bolj privlačna. Zahvaljujoč našim novim, prostornim pisarnam, pa je bila tudi mnogo bolj izvedljiva - zdaj lahko na posamezen tečaj sprejmemo skoraj dvakrat toliko udeležencev in udeleženk kot v stari pisarni!
Torej - za selitev smo sicer vedeli, nismo pa vedeli, niti kdaj, niti kam se bomo selili. Vse skupaj je tako nekako viselo v zraku kot nekaj oddaljenega in neoprijemljivega.
Ko so se stvari torej končno začele premikati, so se premikale hitro; za novo lokacijo smo izvedeli šele v začetku marca, dokončno pa naj bi se preselili že do prvega aprila! Tako nam za selitev ni ostalo prav veliko časa.
Na srečo smo imeli za četrtek pred selitvijo načrtovan teambuilding. Tu se je porodila ideja, da bi združili prijetno s koristnim, teambuilding prestavili na vikend in se takrat rekreirali na malo drugačen način kot preko kakšnega športa ali pohoda.
V petek smo si po zaključenem delu vzeli par uric, da smo pospravili stare pisarne, pripravili vse za sobotno selitev in si tako olajšali delo prihodnjega dne. V soboto zjutraj smo se poslovili od starih pisarn, naložili vse stvari v selitveni tovornjak in krenili proti novi lokaciji.
Seveda pa nismo pozabili tudi na bolj družabni in zabavni vidik teambuildinga. Opravljeno delo v petek smo poplaknili z zasluženim pivom ali dvema, po sobotni selitvi pa smo si privoščili prvi obrok v novih pisarnah.
Zdaj je od selitve minil že več kot teden, mi pa smo že skoraj popolnoma nastanjeni. Zase imamo skoraj celo nadstropje stavbe, kar nam daje veliko več razkošja kot prej. V novih pisarnah imamo tako 2 govorilnici za klice z naročniki, kar 5 sejnih sob in dovolj miz za 50 razvijalcev in razvijalk, dodaten plus pa so še mnogo bolj priročna parkirna mesta.
Zaradi te prostornosti je človek še zdaj presenečen nad tem, kako prazne delujejo nove pisarne. Ker pa še vedno iščemo nove člane in članice ekipe, se bo tudi to verjetno kaj kmalu spremenilo. Če se želiš pridružiti naši super ekipi, se lahko prijaviš tukaj.
Poleg tega se že zelo veselimo našega prvega Drupal tečaja v novih pisarnah, ki bo potekal čez dobra dva tedna - kmalu zatem, v maju, pa organiziramo še enega! Če te zanima, kako se dela z Drupalom, se lahko na brezplačne tečaje prijaviš tukaj.
Selitev je bila za nas ključnega pomena, saj želimo biti ves čas na tekočem s spremembami, poleg tega pa seveda želimo ostati zvesti naši viziji in obenem ne zapirati vrat novim priložnostim, ki se nam ponujajo. Povečanje naše ekipe je bil naslednji korak v naši zgodbi.
Že zdaj je občutno, da smo s selitvijo obrnili novo stran v poglavju Agiledropa. Komaj čakamo, da vidimo, kaj vse se nam še obeta v letu 2019!