
Predvsem v Evropi so zelo popularni tako imenovani Drupal kampi, za enega ste zagotovo že slišali – Drupal Camp Alpe Adria, ki se je leta 2013 odvijal v Ljubljani, leta 2014 pa v Portorožu. Naše podjetje poskrbi, da se vsako leto vsaj enega Drupal dogodka udeležimo tudi izven naših meja, tokrat smo se odpravili na Drupal Heart v Zagreb. Poglejmo, zakaj nas naše podjetje rado povabi na take dogodke.
We are the A-team!
Taki dogodki so za ekipni duh vedno dobra ideja. Tokratni začetek praktično ni moral biti boljši, saj je bilo na sporedu petkovo uradno druženje v eni izmed lokalnih pivovarn. Drupal kamp se je torej za nas odprl z vrčkom piva in nad takšnim uvodom se zagotovo nismo mogli pritoževati. Matic, spletni razvijalec, ki je postal del naše ekipe še pred zaključkom študija in je bil že na veliko podobnih dogodkih, pravi, da so taki dogodki ekipo okrepili do te mere, da smo postali prijatelji, ki so si vedno pripravljeni pomagati.
Povezovanje z ostalimi člani Drupal skupnosti
Druženje izkoristimo za povezovanje z ostalimi člani Drupal skupnosti, ki pa je iz leta v leto večja. Tovrstni dogodki so enkratna priložnost za navezovanje tako poslovnih kot prijateljskih stikov. Atmosfera je bila na DrupalHeart Zagreb odlična in se je prenesla tudi na sobotno otvoritev.
Delitev našega znanja in dobrih praks
Tam je bil v središču pozornosti naš vodja spletnih razvijalcev Boštjan Kovač. Na to ni vplivalo le dejstvo, da ga je prepoznalo in pozdravilo veliko ostalih znanih in manj znanih članov Drupal skupnosti, ampak je imel Boštjan na kampu tudi predavanje z naslovom »Web accessibility in Drupal 8«. Ker so na dogodku sodelovali tudi predstavniki iz drugih evropskih držav, je bilo njegovo 45 minut dolgo predavanje izvedeno v angleškem jeziku. To seveda naše spletne razvijalce ni oviralo, saj je tekoče znanje angleškega jezika ena izmed osnov za delo pri nas.
Učiti se, učiti se in še enkrat …
Znanja ni nikoli dovolj. Kot spletni razvijalci se zavedamo, da je želja po učenju za nas osnova, kajti, če te želje ni, zelo hitro zaostaneš za konkurenco. Tako smo se se z ostalimi udeleženci – po prvi oceni jih je bilo malo manj kot sto – udeležili še nekaterih ostalih predavanj. Petru, enemu iz novejših članov AGILEDROP ekipe, ki je v Zagrebu doživel krst tovrstnih dogodkov, se je v spomin najbolj vtisnilo predavanje “Make Informed Design Decisions By Understanding Your Audience” od Lucijana Blagonića, ki je bilo sicer večinoma osredotočeno na design, a je govorilo o poslovnih pristopih in načinu pogajanja, kar je v življenju vedno uporabno.
Vzbujanje zanimanja za različne tematike in naše nadaljnje raziskovanje
Namen naših udeležb na predavanjih je tudi, da vidimo, kaj se uporablja, česa še ne poznamo, kako se lahko lotimo stvari, s katerimi ne delamo vsakodnevno, da nam vzbudijo zanimanje, da te tematike pozneje sami še podrobneje raziščemo.
AGILEDROP-ovi spletni razvijalci si delimo mnenje, da ne gre toliko za poglobljen študij, ampak za širjenje obzorij. Čeprav je imela večina predavanj pridih najnovejših razvijalskih praks, pa spletni razvijalci osebnostno ne zorimo le zaradi podobnih dogodkov, ampak moramo za izobraževanje skrbeti tudi sami. Naše podjetje pa nam pri tem zelo rado pomaga z različnimi aktivnostmi znotraj in zunaj podjetja in nam razkazuje razsežnosti našega poklica.
Bi rad postal del ekipe, razvijal spletne rešitve in skupaj z nami obiskoval Drupal dogodke? Ne oklevaj, prijavi se na enega izmed razpisov za delovno mesto: careers.agiledrop.com.