Naš direktor Marko, spoznajte ga

Marko je naš direktor, s karerim sva malo pokramljala. Preberite si, kaj mi je povedal o sebi in svoji poti v AGILEDROP-u. 

 

Kdaj si začel delati pri AGILEDROP-u in kakšne so bile tvoje prvotne odgovornosti?

Jaz sem eden od treh ustanoviteljev podjetja. Na začetku sem delal na razvoju spletnih mest. Ampak ni trajalo dolgo, da se je pokazala potreba po vodenju podjetja, zato sem prevzel to vlogo in postal direktor. 

 

Kakšne so tvoje odgovornosti v vlogi direktorja?

V AGILEDROP-u imamo samo sposobne ljudi, ki so strokovnjaki na svojih področjih. Moja naloga je, da se prepričam, da delajo tisto, v čemer so najboljši in da razvijajo svoj potencial. Rad jim pomagam, da se lahko še naprej karierno in osebnostno razvijajo z raznimi delavnicami, tečaji angleščine, mentorstvom itn. Prav vsem zaupam in iskreno lahko rečem, da imam srečo, da lahko delam s tako super ljudmi. 

Vendar pa obstajajo tudi časi, ko vsaka oseba rabi malo motivacije in usmeritve. Se zgodi, da več oseb dela na isti ideji ali projektu, komunikacija med njimi pa se je nekam izgubila, napredek projekta pa je zelo počasen ali celo ustavljen. Zgodilo se je tudi, da so enostavno čakali eden na drugega, da bo kdo kaj naredil. :) Tudi v takih primerih vstopim jaz. 

 

The job of a managing director is to make sure he is not needed so that the company can run by itself even if the MD is not around. 
- Vesa Palmu

 

Kako izgleda tvoj tipičen delovni dan?

Imam nekaj sestankov z našimi direktorji in/ali vodjami, da preverim, če ostajajo na pravi poti, če vse pravilno deluje ali da jih  malo usmerim, če se nam je kje kaj zataknilo. Zagotoviti moram, da delamo le na pravih idejah in jih v celoti izvajamo. Skrbim za to, da vedno delamo produktivno in optimizirano.

Sem vključen v transakcije, nakupe in proračun. Sem tudi ena izmed oseb v procesu izbire novih talentov, ki jih povabimo v podjetje.

Marko Bahor

 

Kako je videti tvoj tipičen delovni teden?

Mislim, da nimam tipičnega delovnega tedna. Svoje delo vidim bolj kot delo "hišnika" v podjetju, torej skrbim, da vse gladko poteka.

 

S kom delaš?

Vsakodnevno delam večinoma s Petro, vodjo pisarne. Sodelujeva pri finančnih in kadrovskih zadevah. Delam tudi z Domnom, projektnim vodjem in Boštjanom, direktorjem razvoja, na izvedbah projektov. Oba svoje delo opravljata odlično, zato me niti ne potrebujeta prav dosti. Veliko sestankov imam z Iztokom, komercialnim direktorjem, s katerim govoriva o prodaji in trženju.

 

Kaj je tisto, kar počneš, da dodaš vrednost našim storitvam?

Mislim, da sem najboljši v videnju širše slike podjetja. Ne razmišljam le na to, kdo bi moral opravljati kakšno nalogo danes, ampak mislim že na to, kateri oddelek se bo s to nalogo ukvarjal, ko bomo imeli zaposlenih več kot 100 ljudi. Sem tisti, ki je osredotočen na rast podjetja, četudi to pomeni, da žrtvujemo nekaj kratkoročnih ciljev, da dobimo boljše dolgoročne rezultate. Skrbim, da smo osredotočeni na tiste stvari, ki delujejo in v katerih smo najboljši. 

 

Kdo si izven podjetja?

Sem poročen in se smatram za družinskega človeka. Imam sina in hčerko, s katerima rad kolesarim ali se igram v naravi. Rad tečem, občasno pa tudi surfam. 

 

 

Če imate zanj še kakšno vprašanje, nam ga posredujte tukaj, z veseljem vam bo odgovoril.