Preskoči na vsebino
agiledrop logo
  • Rešitve
  • Naročniki
    • O podjetju
    • Zgodovina
    • Ekipa
    • Akademija
    • Odprta delovna mesta
    • Ugodnosti za zaposlene
    • Poklicna pot razvijalcev
    • Uvajanje in mentorstvo
    • Izobraževanje zaposlenih
  • Blog
Kontakt
Footer Agiledrop logo
Sedež podjetja v LjubljaniStegne 11a, 1000 LjubljanaVeč o sedežu podjetja v Ljubljani
gold creditworthiness
Pisarne
  • Poslovna enota Celje
  • Poslovna enota Maribor
Skupnost
  • Drupal.si
  • Pravno obvestilo
  • Varstvo osebnih podatkov
Kontakt
  • Zaposlovanje:
    [email protected]
  • Prodaja:
    [email protected]
  • Telefon:
    +386 590 18180
© 2013-2025 AGILEDROP Ltd
  • Politika piškotkov

Intervju s komercialnim direktorjem Iztokom

Intervju s komercialnim direktorjem Iztokom image

Ana

Objavljeno na05. dec. 2017v

Z našim komercialnim direktorjem Iztokom Smoličem smo spregovorili par besed. Uživajte v branju intervjuja.

Kdaj si začel delati pri AGILEDROP-u in kakšne so bile tvoje prve odgovornosti?

Jaz sem eden od soustanoviteljev podjetja AGILEDROP, zato sem del podjetja že od samega začetka. Na začetku naše poti smo vsi nosili številne klobuke. V mojem primeru sem 60% časa delal na področju razvoja, ostalih 60% pa sem komuniciral z novimi strankami in pisal predloge (ja, naredil sem kar nekaj nadur). Ko je podjetje zrastlo, sem se lahko osredotočil na stvari, v katerih sem bil najboljši, to je svetovanje strankam in bil ustvarjalen in inovativen pri trženju.

Kakšne so tvoje odgovornosti kot komercialnega direktorja?

Kot komercialni direktor sem odgovoren za prodajo in trženje. Prodaja na AGILEDROP-u pomeni razumevanje, kaj agencija išče in svetovanje o rešitvi. Trženje pa je, kako se prikrasti na vrh seznama potencialnih strank. Verjamem, da lahko prav vsaki digitalni agenciji pomagamo pri izzivih z razvojem spletnih mest; potrebujemo samo priložnost, da se dokažemo.

Kakšne so tvoje dnevne naloge?

Moje dnevne naloge so odvisne od projektov. Včasih vodim ekipo razvijalcev, ki nadgrajujejo eno od naših spletnih strani, nekega drugega dne sem vpleten v organizacijo dogodka v naši pisarni. Komuniciram z lastniki in direktorji agencij na dnevni bazi. Pri obstoječih in potencialnih partnerjih vsak dan preverjam, s čim imajo tisti dan težave.

Kako je videti tvoj tipičen delovni teden?

Vsak ponedeljek zjutraj začnemo s sestankom, potem pa se z našim direktorjem podjetja Markom pogovoriva o strategiji. Po tem je mešanica sestankov, e-poštnih sporočil in branja novih zanimivih tem, ki lahko pomagajo našim strankam. Če sem iskren, nisem dober pri načrtovanju svojega časa in to je nekaj, kar se nenehno trudim izboljšati.

S kom delaš?

Večino časa delam z vodstvom, da uskladimo razporede in razvojno ekipo, da bi razumeli, kako lahko najbolje pomagamo našim strankam. Zaradi tega sem v stiku z vsemi v organizaciji, kar je kul.

Kaj je tisto, kar počneš, da dodaš vrednost našim storitvam?

Enajstletne izkušnje v Drupalu mi pomagajo bolje razumeti izzive, s katerimi se soočajo naši naročniki. Z večjo samozavestjo se odločam hitreje. Verjamem, da lastniki agencij cenijo moje tehnične sposobnosti iz preteklosti, pa tudi mojo sposobnost razumevanja njihovih poslovnih težav.

Kdo si izven podjetja?

Res imam več časa za hobije, odkar se je podjetje povečalo. Od nekdaj sem rad ustvarjal, moje zadnje kreacije so iz lesa. To poletje sem prenovil našo vrtno hišo in naredil pohištvo iz palet.

Če imate za Iztoka še kakšno vprašanje, nas kontaktirajte, z veseljem bo odgovoril. Sledi še več intervjujev s člani naše ekipe, sledite nam.

Related blog posts

Blog post card background image.

Konec monolita: kdaj ločiti backend in frontend

Objavljeno  14. jul. 2025  v Razvoj 
Blog post card background image.

Mesečne novičke: junij

Objavljeno  07. jul. 2025  v Podjetje 
Blog post card background image.

Kako podpiramo lokalno razvijalsko skupnost

Objavljeno  19. jun. 2025  v Podjetje, Razvoj, Skupnost