Intervju z Alešem, skrbnikom strank

Pogovarjali smo se z Alešem, našim skrbnikom strank. Uživajte v intervjuju. 

 

Kdaj si začel delati pri AGILEDROP-u in kakšne so bile tvoje prvotne odgovornosti?

Za AGILEDROP sem začel delati poleti leta 2017, 1. avgust je bil moj prvi dan v pisarni. Pravzaprav sem bil prvi zaposlen v oddelku prodaje poleg našega komercialnega direktorja Iztoka. Moja naloga je predvsem pomoč Iztoku pri poslovanju z novimi strankami. Sprva sem se moral spoznati s posebnostmi in specifičnostmi zahtev za delovno mesto. Ampak moram reči, da sem se s pomočjo ekipe hitro udomačil in lahko začel delati na nalogah, ki so mi bile dodeljene. Raziskovanje, ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami so moje prednostne naloge številka ena v tem trenutku. In seveda, prinašati nove stranke v podjetje.

 

Kakšne so tvoje odgovornosti v vlogi skrbnika strank?

Kot že ime pove, imam vlogo svetovalca strankam. Ena izmed mojih odgovornosti je prvi stik s potencialno stranko. Načrtovanje sestankov s strankami, sestanki in vse naloge, povezane s stranko, so pod mojim nadzorom. Nekaj malega pomoči še potrebujem, ko jezik postane bolj tehničen, vendar sem tudi tega že skoraj povsem osvojil. Zase menim, da znam pravilno postavljati vprašanja in pomagati strankam pri naših storitvah. 

 

Kako izgleda tvoj tipičen delovni dan?

Ker sem v neposrednem stiku s potencialnimi strankami, moj tipičen dan sestavlja več vrst nalog. V pisarno pridem med 8. in 8.30 in začnem dan s pregledom nekaterih blogov, ki jih spremljam, sledi mu hitra razprava z Iztokom o dogodkih in novostih zadnjih 12 ur. Ker imamo stranke tudi iz ZDA in Avstralije, se nekatere komunikacije odvijajo tudi ob "čudnih" urah. Želim pridobiti čim več znanja o Drupalu, zato rezerviram pol ure na dan, da se bolje seznanim z njim. Toda preostanek mojega dne je namenjen komuniciranju z lastniki in upravljavci digitalnih agencij, poskušam razumeti situacije, v katerih se znajdejo in delam z njimi, da bi našli rešitev za njihove izzive na področju razvoja.

 

Aleš

 

Kako izgleda tvoj tipičen delovni teden?

Od ponedeljka do četrtka je praktično vse skoraj enako. Razen stranke, le-te se spreminjajo. Res se rad pogovarjam in sem v interakciji z njimi iz enega preprostega razloga. To je najboljši način, kako spoznati, s kakšnimi izzivi se soočajo stranke, sami pa se naučite, kako bolje ponuditi rešitve za njih. Ob petkih pa imam malo drugačne naloge. To je bodisi pisanje članka za blog ali pa obstaja nekaj sprememb, ki jih je treba storiti v načinih komuniciranja s strankami. To je nekaj, kar sem še naprej zaposlen ob petkih.

 

S kom delaš?

V pisarni delam predvsem z Iztokom, našim komercialnim direktorjem. Najina obraza sta prva, ki jih naši novi naročniki najprej vidijo. Iztok je tudi glavna kontaktna točka, če imam tehnična vprašanja, če še vedno nisem dovolj prepričan, da imam dovolj dober odgovor za naročnika. Če Iztok morda ni na voljo za to, obiščem našega direktorja razvoja Boštjana, ki je prav tako vedno pravi naslov za tehnična vprašanja. 

 

Kaj je tisto, kar počneš, da dodaš vrednost našim storitvam?

Nimam preteklih izkušenj z razvojem programske opreme, zato na tem področju nimam kaj ponuditi. Vendar pa obstajajo desetletne izkušnje dela s strankami, ki se soočajo z različnimi izzivi pri različnih podjetjih. Zato lahko rečem, da so moja največja vrednost izkušnje in pripravljenost, ne samo za preizkušanje novih stvari, ampak da sem v teh stvareh najboljši, kot je to mogoče.

 

Kdo si izven podjetja?

Sem oče malega, štiri leta starega fanta. Resnično se rad druži z mano, skupaj delava vse vrste stvari, tudi take, ki jih njegova mama ne odobrava. Ko ne preživljam časa z njim, ga preživljam z našim psom. Tudi ta potrebuje kar nekaj pozornosti. Rad ga peljem na sprehod, pridruži se tudi moj sin, seveda. Všeč mi je, da preživim svoj čas na prostem, zlasti na kolesu. V zimskem času in njegovih dolgih večerih uživam v gledanju kakovostne televizijske ali filmske produkcije. Toda vse te stvari, tisti mali trenutki, ki jih imaš zase, so sedaj na drugem mestu, saj ni večjega veselje, kot je moj sin.

 


Če imate za Aleša kakšno vprašanje, nas kontaktirajte, z veseljem vam bo odgovoril nanj.